ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВИХ МОДЕЛЕЙ «ЩО? ДЕ? КОЛИ?» ТА «БРЕЙН-РИНГУ» НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
Багатьма психологами встановлено, що для дітей найважливішими розвиваючими чинниками є творчість та спілкування. Проте сучасна школа працює з радянських часів за принципами авторитарності та шаблонності. На думку автора, перспективний напрямок розвитку методик навчання - це подальший розвиток розробок проблемного навчання. Багаторічна практика роботи з ігровими моделями «Що? Де? Коли?» та «Брейн-рингу» дозволила створити власні методики, які є синтезом методик проблемного навчання з ігровими методиками «Що? Де? Коли?» та «Брейн-рингу». Проблемне навчання виникло як результат досягнення передової практики і теорії навчання і виховання в поєднанні з традиційним типом навчання є ефективним засобом загального та інтелектуального розвитку учнів. Витоки проблемного навчання походять ще з евристичних бесід Сократа. Засновником сучасної концепції проблемного навча
... Читать дальше »
ПРИЙОМИ ТА МЕТОДИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ МИСЛЕННЯ НА ЗАНЯТТЯХ ГУРТКА «ЩО? ДЕ? КОЛИ?» Входження України у світовий соціокультурний процес розвитку освіти дає поштовх до розвитку нової особистісної освітньої парадигми. Логіка розвитку самої системи освіти передбачає педагогічну підтримку к[c]ожної дитини, яка навчається, на шляху самовдосконалення, саморозвитку, самопізнання. Нові освітні завдання не можуть бути вирішені в рамках традиційної моделі освітньо-виховного процесу у шкільних та позашкільних навчальних закладах, де ставка робилася на заучування поданого матеріалу, де панує заорганізованість та формалізм, дисциплінарний підхід до освітньо-виховного процесу, що не давали розвитку особистості. 15-річний досвід роботи гуртка «Що? Де? Коли?» дозволив створити власні методики щодо розвитку деяких процесів мислення. Основними параметрами мислення, з якими працюють учні, є наступні: - здатність до згортання
... Читать дальше »